«Φιλοκτήτειος Δρόμος 2015» την Κυριακή 11 Οκτώβρη στην Άνω Παύλιανη.

Posted by Lamia Times on Παρασκευή, Οκτωβρίου 09, 2015

Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Λαμίας και ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παύλιανης διοργανώνουν τον 3ο Ορεινό Αγώνα Δρόμου μήκους 14,9 χλμ με την ονομασία “ΦΙΛΟΚΤΗΤΕΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ” την Κυριακή 11 Οκτώβρη.
Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στον ορεινό όγκο της Οίτης με τόπο διεξαγωγής το χωριό Άνω Παύλιανη.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι ελεύθερα αθλούμενοι, αθλητές συλλόγων στίβου, αθλητές ορειβατικών συλλόγων κ.λ.π. αρκεί να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους. Για κάτω των 18 ετών θα πρέπει η δήλωση να γίνει συνοδεία γονέα και με υπεύθυνη δήλωση αυτού.
Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί από την πλατεία του χωριού στις 10:00. Η προσέλευση των αγωνιζομένων θα πρέπει να γίνει μέχρι τις 09:00, έτσι ώστε να δοθούν οι αριθμοί στους αθλητές.

Περιγραφή διαδρομής

Ο αγώνας ξεκινά από την πλατεία του χωριού Άνω Παύλιανη που βρίσκεται σε υψόμετρο 1007μ.
Η διαδρομή είναι κυκλική, διεξάγεται περιμετρικά του χωριού και το συνολικό μήκος της είναι 14.900μ.
Η συνολική θετική υψομετρική είναι 784μ.
Αρχικά η διαδρομή κινείται μέσα στο χωριό και μετά από 881μ ανηφόρας βρισκόμαστε στα πάνω σπίτια του χωριού.
Συνεχίζουμε δεξιά τραβερσάροντας τα πάνω σπίτια, σε δασικό δρόμο και μονοπάτι ελαφρά κατηφορικό και μετά από 387μ συναντάμε ασφαλτόδρομο.
Tον ακολουθούμε για 347μ και συναντάμε δασικό δρόμο ανηφορικό τον οποίο ακολουθούμε για 685μ.
Κατόπιν στρίβουμε δεξιά ακολουθώντας για 440μ δευτερεύοντα δασικό δρόμο και μονοπάτι (ίσιωμα και ελαφρά ανηφορικό) συνεχίζουμε σε μονοπάτι κατηφορικό (χορτολιβαδική έκταση- ελατόδασος) και μετά από 1691μ συναντούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο τον οποίο ακολουθούμε για 257μ.
Στρίβουμε δεξιά όπου και μπαίνουμε σε μονοπάτι, που μετά από 825μ μας οδηγεί στο ρέμα της Παύλιανης(κατηφορικό), όπου και συναντάμε τον πρώτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από την εκκίνηση 5513μ).
Αφήνουμε τη ρεματιά και συνεχίζουμε ελαφρώς κατηφορικά για 536μ.
Βρισκόμαστε στο χαμηλότερο υψομετρικό σημείο του αγώνα 749μ.
Ακολουθούμε δευτερεύοντα δασικό δρόμο για πολύ λίγο και μπαίνουμε πάλι σε μονοπάτι, που μετά από 406μ (κυκλώνοντας μια μικρή φυσική λίμνη) μας οδηγεί στο Ρέμα της Παύλιανης.
Από αυτό το σημείο η διαδρομή πλέον γίνεται ανηφορική και κινείται παράλληλα με τη ρεματιά περνώντας με γεφύρια δεξιά και αριστερά από αυτή.
Η πυκνή βλάστηση, τα περάσματα από τα γεφύρια και οι μικροί καταρράκτες που συναντούμε κάνουν το τοπίο μαγευτικό.
Μετά από διαδρομή 1830μ συναντάμε τον κεντρικό δρόμο τον οποίο διασχίζουμε κάθετα και αντικρίζουμε το δεύτερο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από τον 1ο σταθμό 2772μ).
Συνεχίζουμε την ανηφορική διαδρομή σε μονοπάτι δεξιά και αριστερά της ρεματιάς, στο ίδιο μαγευτικό τοπίο και μετά από 2615μ αφήνουμε αριστερά μας τη ρεματιά και κινούμαστε δεξιά.
Στην αρχή για πολύ λίγο σε δευτερεύοντα δασικό δρόμο που μετατρέπεται σε μονοπάτι διασχίζοντας λιβάδια, φτάνουμε μετά από 760μ στο μέγιστο υψόμετρο 1161μ όπου συναντάμε τον τρίτο σταθμό ελέγχου και ανεφοδιασμού (απόσταση από τον 2ο σταθμό 3375μ).
Από το σημείο αυτό η διαδρομή γίνεται κατηφορική διασχίζοντας πότε δευτερεύοντα δασικό δρόμο και πότε μονοπάτι σε χορτολιβαδικές εκτάσεις και μετά από 2534μ βρισκόμαστε στο πάνω μέρος του χωριού, ακολουθούμε τον κεντρικό δρόμο για 706μ και τερματίζουμε στην πλατεία του χωριού (απόσταση τερματισμού από τον τρίτο σταθμό 3240μ).