Δωρεάν σεμινάριο στην Αράχωβα που αφορά τον τουρισμό και τις ανθρώπινες σχέσεις από τον Δήμο

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

 

Ο «γκουρού» του τουρισμού θα διδάξει όσα θα πρέπει να γνωρίζουμε για την πραγματική τουριστική δραστηριότητα που βασίζεται πρωτίστως στις ανθρώπινες σχέσεις και τις σωστές μεθόδους.

Την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16: 00-20: 00 στο αμφιθέατρο του Λαογραφικού Μουσείου Αραχωβας, θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο με θέμα τις ανθρώπινες και δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό.

Θα διδαξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και μέντορας του Μετρολογικού Κέντρου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και εργαζόμενους που ασχολούνται με τον τομέα της τουρισμού.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Ο Δήμαρχος

Διστόμου Αραχωβας Αντίκυρας

Ιωάννης Σταθάς

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Α.   ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΥΧΕΣΕΙΣ   ώρα 16:15 – 17:15

α. Ελευθερία συμπεριφοράς / ιδιωτικότητα

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς / Νόμοι / Κανόνες (Απαλλοτρίωση της ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο)

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ώρα 17:15 – 18:15

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας : Πομπός-δέκτης- μήνυμα (ανάλυση).

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων)

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).

ε. Λογική/Θυμικό

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο

θ. Εφαρμογές της υποβολής ( πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

Διάρκεια : 60 λεπτά

Διάλειμμα 18:15 – 18:30

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ώρα 18:30 – 19:30

α. Ορισμός- Ανάλυση

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου υπηρεσιών με τον καταναλωτή

γ. Το «γυάλινο πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).

ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

Διάρκεια: 60 λεπτά.

Δ.  ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ώρα 19:30 – 20:00

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης

β. Ο χαιρετισμός με το όνομα του πελάτη

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού εναντίον της ηρεμίας του πελάτη

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

Ε. Οι τουαλέτες.

Διάρκεια: 30 λεπτά

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.